Ik wil mijn mening graag delen

Wilt u meepraten? Over bijvoorbeeld energiebesparing of onderhoudsprojecten? Laat uw stem dan horen en word lid van ons Digitale Klantenpanel en/of Fysieke Klantenpanel. Via het panel polsen wij, verschillende malen per jaar, uw mening over onze ideeën, plannen en beleid. Zo kunnen wij uw belangen nóg beter behartigen en onze dienstverlening optimaliseren.

Digitaal Klantenpanel
U kunt lid worden van ons Digitaal Klantenpanel. Via het Digitaal Klantenpanel vragen wij uw mening over uiteenlopende zaken waar u als huurder mee te maken heeft. Bijvoorbeeld over energiebesparing of onderhoud.

Wij houden deelnemers aan het panel op de hoogte van de uitkomsten en gevolgen van onze onderzoeken. Iets voor u? Meld u hier aan.

Fysiek Klantenpanel
Binnen ons fysiek klantenpanel gaan we persoonlijk met elkaar in gesprek over thema's die u aangaan. Op deze manier krijgen wij een nog beter beeld over uw ervaring en mening. Meld u hier aan.

Veelgestelde vragen

Wooncompagnie wil een optimaal woonklimaat. Dit betekent dat ook aandacht besteed wordt aan uw straat en buurt. Uw mening is daarom belangrijk. U kunt een bijdrage leveren. Dit kan op verschillende manieren.
• Door deel te nemen aan een bewonerscommissie in uw wijk of complex.
• Door lid te worden van de huurdersvereniging in uw regio.
• Door actief deel te nemen in het bestuur van de huurdersvereniging.
• Door lid te worden van ons Klantenpanel.
Om mee te doen, klik hier om in te schrijven.
Als deelnemer van het Wooncompagnie Panel krijgt u een aantal keer per jaar het verzoek mee te doen aan verschillende onderzoeken van Wooncompagnie. U hoeft niet aan elk onderzoek mee te doen, u bent tot niets verplicht. Uw persoons- en contactgegevens worden vertrouwelijk behandeld en worden niet aan derden ter beschikking gesteld.
Wij vinden uw mening belangrijk. In dit panel worden vragen, ideeën en plannen aan u voorgelegd. Wij houden regelmatig onderzoeken om uw mening te peilen.

Uw antwoorden helpen ons om uw belangen nog beter te behartigen, om onze dienstverlening te verbeteren en om meer te weten te komen over wat u vindt van uw woning. Deelnemers aan het panel houden wij op de hoogte van de uitkomsten van de onderzoeken. Ook vertellen wij hen wat we er mee gaan doen.