< Terug naar overzicht

Drukte op afdeling Klantcontact

25 april 2016 - Het is druk op de afdeling Klantcontact. Hierdoor kan het zo zijn dat u langer in de wacht staat dan dat u van ons gewend bent. Wij doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk te helpen.

De telefonische drukte heeft te maken met een groot aantal brieven dat is verstuurd zoals de jaarlijkse huurverhoging en herinneringsbrieven voor het nieuwe woonruimteverdeelsysteem Woonmatch Waterland.

Meest gestelde vragen
De meest gestelde vragen over:
- de jaarlijkse huurverhoging, klikĀ hier;
- Woonmatch Waterland, klikĀ hier.

Stel uw vraag digitaal
Om wachttijden te voorkomen stelt u uw vraag per e-mail of meld u uw reparatieverzoek via de website op de pagina Reparatieverzoek.

Spoedeisende reparatieverzoeken?
Heeft u een spoedeisend reparatieverzoek? Blijf dan aan de lijn hangen.

Onze excuses voor het ongemak.