< Terug naar overzicht

Enquête KWH is gestart

Kwh 25 februari 2015 - Jaarlijks laat Wooncompagnie haar dienstverlening meten door het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector. Dit jaar worden de enquĂȘtes online en telefonisch afgenomen. Met uw mening kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Afgelopen week zijn de online vragenlijsten uitgezet en vanaf deze week start het telefonische onderzoek. Zij bellen uit naam van KWH in opdracht van Wooncompagnie.

Telefonisch onderzoek
Het onderzoeksbureau kan bellen van maandan tot en met vrijdag van 17.00 tot 21.15 uur en op zaterdag van 10.00 tit 19.00 uur. U bepaald zelf of u deel wilt nemen aan dit onderzoek. Als u ingeschreven staat bij het Bel-me-niet-register dan kan het zijn dat u wel wordt gebeld. Het gaat namelijk in dit geval niet om een marktonderzoek of telfonische verkoop. Als u hier nier over gebed wil worden kunt u zich aanmelden voor het Onderzoeksfilter.