< Terug naar overzicht

Wooncompagnie wijzigt openingstijden Wooninformatiepunt in Purmerend

Werkzaamheden op website (1) 18 december 2014 - Wooncompagnie ervaart dat steeds meer huurders hun huurderszaken graag online regelen. Waar en wanneer ze willen. De woningcorporatie heeft haar website hier inmiddels volledig naar ingericht. Als gevolg van deze ontwikkeling neemt het aantal bezoekers aan het Wooninformatiepunt in Purmerend gestaag af. Wooncompagnie past de bezoektijden van het kantoor aan de Kraggeveenstraat 5 daarom per 1 januari 2015 aan.

Elke werkdag geopend van 9.00 tot 12.30 uur
Bezoekers zijn vanaf  die datum in de Purmerendse vestiging van harte welkom van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 12.30 uur. Met welke vraag, opmerking of suggestie dan ook. Wie niet in de gelegenheid is ’s morgens langs te komen, kan telefonisch een afspraak maken voor in de middag.

‘Huurders hebben een eigen account’
Wooncompagnie is verder 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via internet. De website van de woningcorporatie biedt een legio aan mogelijkheden. Zo kunnen huurders inloggen onder ‘Mijn Wooncompagnie’ en daar hun huurdersgegevens inzien en wijzigen. Wie nog geen account heeft, kan er eenvoudig één aanmaken. ‘We zien dat steeds meer huurders gebruik maken van deze en andere online mogelijkheden. Hierdoor neemt het bezoek aan ons fysieke kantoor logischerwijs af,’ aldus Angelo van Rijn, Hoofd Klantenservice van Wooncompagnie.

Reparatieverzoeken online indienen
Ook reparatieverzoeken kunnen online worden ingediend. Verder vinden huurders op de website van Wooncompagnie telefoonnummers van servicebedrijven die ze bij problemen met de riolering of cv-installatie en in geval van glasschade rechtstreeks kunnen bellen. Op die manier kunnen ze zo snel mogelijk worden geholpen.

Het antwoord op huurdersvragen
Bovendien vinden bewoners op de site van de corporatie het antwoord op hun huurdersvragen en het laatste nieuws over Wooncompagnie. Daarnaast kunnen woningzoekenden zich via de website digitaal inschrijven en reageren op het actuele woningaanbod.

Telefonisch bereikbaar
Uiteraard kunnen huurders Wooncompagnie op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur telefonisch bereiken, via telefoonnummer 0900 - 20 22 373 (lokaal tarief). De meestgestelde vragen kunnen door het Telefonisch Informatie Punt worden beantwoord.