Lees ons Jaarverslag 2014!

Jaarverslag-cover-2014_liggend-HR 29 juli 2015 - Wooncompagnie beleefde in 2014 een intensief jaar, met als letterlijk hoogtepunt: de realisatie van woonzorgcomplex Heel Europa in Purmerend. Verder was er de fusie met AWM, een visitatie met mooie scores, werd er een nieuw denkmodel ontwikkeld en opnieuw een gematigd huurbeleid gevolgd. U leest er alles over in ons jaarverslag 2014.

Wij vertellen u graag wat we doen en waaróm
‘In ons jaarverslag vertellen wij waar wij voor staan, hoe Wooncompagnie wordt bestuurd, beoordeeld en hoe wij participatie vorm geven,’ licht Stefan van Schaik toe. ‘Daarnaast presenteren wij welke  doelstellingen wij hebben gerealiseerd en ons woningbezit per gemeente. Maar ook zaken als leefbaarheid, onderhoud, betaalbaarheid, regelgeving en onze financiële situatie komen aan bod.’

Trots op prestatie en samenwerking
John Hendriks vult aan: ‘Met prachtige scores van KWH en de visitatiecommissie kunnen we niet anders dan trots zijn op onze prestaties in 2014. Deze waardering van externen, de fusie met AWM, de realisatie van bijvoorbeeld een project als Heel Europa , dat alles was niet mogelijk geweest zonder de geweldige inzet van onze medewerkers en samenwerkingspartners.’

Lees ons Jaarverslag 2014 hier.