< Terug naar overzicht

Onze vestigingen sluiten per 1 juli

30 juni 2016 - Efficiënt werken betekent ook werken vanuit één centrale huisvesting. Per 1 juli 2016 sluiten we daarom onze kantoren in Purmerend en Schagen.

Huren betaalbaar houden
‘Wij hebben de organisatieverandering in de eerste plaats doorgevoerd om de huren betaalbaar te houden,’ vervolgt Hendriks. ‘Betaalbaarheid staat bij Wooncompagnie hoog op de agenda. We kiezen bewust voor een niet inkomensafhankelijk huurbeleid en hebben een deel van onze streefhuren, waarop wij onze huurprijzen baseren, verlaagd. Zo zorgen voor voldoende, betaalbare woningen.’

Geen huurverhoging voor een groot deel van de huurders
‘Een en ander heeft ertoe geleid dat de huurverhoging in 2016 gemiddeld 0,6 procent was, een percentage dat gelijk is aan de inflatiecorrectie,’ zegt directeur-bestuurder Stefan van Schaik.

Klantcontact anders ingericht
‘Om betaalbaarheid te kunnen garanderen richten wij ook ons klantcontact anders in. We willen huurders sneller en gerichter van dienst zijn, online of telefonisch. Kunnen we zaken niet meteen oplossen, dan wordt een afspraak gemaakt bij bewoners in de buurt. Bijvoorbeeld in één van onze complexen, bij zorgorganisaties, gemeenten, bij huurders thuis of in ons kantoor in Hoorn.

Eén centraal kantoor
Per 1 juli 2016 sluit Wooncompagnie de kantoren in Purmerend en Schagen en wordt er gewerkt vanuit één centrale vestiging, op de bekende locatie in Hoorn. Op deze locatie kunnen onze medewerkers en huurders of woningzoekende elkaar ontmoeten. Het kantoorpand is uitgebreid, aangepast en biedt voldoende ruimte aan zo’n honderd werkplekken.