< Terug naar overzicht

Wij breiden onze digitale dienstverlening uit

15 december 2015 - We zien dat steeds meer bewoners hun huurderszaken online regelen: snel, eenvoudig en wanneer het hén uitkomt. Wooncompagnie breidt de digitale dienstverlening aan huurders daarom verder uit.

Huurdersgegevens inzien en wijzigen
Via ‘Mijn Wooncompagnie’ kunnen huurders hun gegevens inzien en wijzigen. Zo kunnen ze het bankrekeningnummer aanpassen, een automatische incasso regelen voor het betalen van de huur, maar ook de huur opzeggen.

Formulieren digitaal invullen en versturen
Verder kunnen verschillende  formulieren digitaal worden ingevuld en verstuurd. Ook vinden huurders via de ‘mijnomgeving’ uiteenlopende informatie, bijvoorbeeld over de mogelijkheden en voorwaarden van woningveranderingen.

Digitale mogelijkheden uitbreiden
Wooncompagnie gaat deze digitale mogelijkheden binnen afzienbare tijd verder uitbreiden. Zo zullen reparatieverzoeken niet alleen via ´Mijn Wooncompagnie´ kunnen worden ingediend, maar kunnen huurders reparaties straks ook zelf ínplannen. Daarnaast kunnen bewoners binnenkort alle correspondentie van en met Wooncompagnie online inzien.