Hoe gaan wij met elkaar om?

Wij vinden goed contact met onze huurders erg belangrijk. U bent altijd welkom bij ons Wooninformatiepunt en soms bezoeken wij u thuis. Ook zijn wij u graag telefonisch en online van dienst. Sommige zaken lossen we meteen op, andere vragen meer uitzoekwerk. Dat laatste vraagt uiteraard wederzijds begrip. Om het contact met u zo gladjes mogelijk te laten verlopen, hebben we omgangsregels opgesteld. Deze regels vormen de basis voor een goede samenwerking en zijn onze gezámenlijke verantwoordelijkheid. Hieronder leest u daar meer over.

Veelgestelde vragen

Onze omgangsregels gaan over wat eigenlijk heel normaal is: dat we elkaar met respect behandelen. Dit moeten wij samen in de gaten houden. Vindt u dat wij ons niet netjes opstellen? Dan horen wij dat graag van u. Vergeet u zich even correct te gedragen? Dan wijzen wij u daar op.
Onderstaande zaken mag u van Wooncompagnie verwachten:
  • Wij proberen u zo goed en zo snel mogelijk te helpen;
  • Eventuele problemen bespreken wij samen met u;
  • Wij doen onze uiterste best om voor problemen gezamenlijk een oplossing te vinden;
  • Wij hebben respect voor u;
  • Wij gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens;
  • Wij behandelen iedereen gelijk.
 
Onderstaande zaken tolereert Wooncompagnie niet:
  • Schreeuwen, schelden, beledigende of discriminerende taal;
  • Intimidatie;
  • Het gooien met of vernielen van spullen;
  • Handtastelijkheden en/of lichamelijk geweld;
  • Het onmogelijk maken of bemoeilijken van het werk;
  • Bedreigen van medewerkers en/of directie;
  • Het lastigvallen van andere aanwezigen in het Hoofdkantoor;
  • Roken in ons gebouw en het onder invloed van drank of drugs betreden van onze locatie(s);
  • Elke andere vorm van agressie of geweld.