Contactformulier

Maak je keuze

Gerelateerde vragen

Ik ben mijn huurovereenkomst kwijt. Kan ik een nieuwe krijgen of een kopie ?

Algemeen

Dat kan, wij sturen deze naar je huisadres. Ophalen op kantoor mag ook.

Denk eraan om dan je legitimatiebewijs mee te nemen.

Je vraagt een kopie aan via Klantcontact 088 17 18 190 of digitaal via ons contactformulier.

Meer over dit onderwerp

Kan mijn naamplaatje gewijzigd worden?

Algemeen

Dat kan alleen als er sprake is van een spelfout of wanneer de naam van de vorige huurder er nog op staat. Naamplaatjes worden alleen verstrekt voor appartementen/complexen.

Naamplaatje wijzigen? Vul ons contactformulier in, vermeld hierin de naam die je op het naamplaatje wilt.

Meer over dit onderwerp

Hoe kom je aan het politiekeurmerk?

Algemeen

Politiekeurmerk Veilig Wonen wordt niet afgegeven door Wooncompagnie. 

Voor meer informatie en aanvragen van het politiekeurmerk verwijzen wij je naar http://www.politiekeurmerk.nl

Het keurmerk is 10 jaar geldig.

Het is mogelijk dat je verzekeringsmaatschappij korting geeft op je inboedelverzekering vanwege het politiekeurmerk. Als je het keurmerk niet op tijd verlengt en dit niet doorgeeft aan je verzekeringsmaatschappij, betaalt je verzekeringsmaatschappij in geval van bijvoorbeeld een inbraak minder of zelfs helemaal niets uit. Informeer bij je verzekeringsmaatschappij.

Als je voor het politiekeurmerk je slot moet vervangen zijn de kosten voor je eigen rekening. Je moet dan zelf een aannemer inschakelen.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een verhuurdersverklaring nodig. Hoe vraag ik die aan?

Algemeen

Je gaat verhuizen en hebt een verhuurdersverklaring van Wooncompagnie nodig voor je nieuwe verhuurder? Je kunt deze opvragen door ons een bericht te sturen of even te bellen met Klantcontact. Dit kan op werkdagen van 8.00 tot 17.00 via 088 17 18 190. 
Liever een bericht sturen? Klik hier.

Meer over dit onderwerp