Informatie voor huurders

Wist u dat u online veel zelf kunt regelen? Zo kunt u:
- Telefoonnummers van installateurs vinden
- Een reparatieverzoek indienen
Heeft u klachten als neusverkoudheid, keelpijn, hoesten of koorts? Of heeft iemand anders uit uw gezin klachten? En heeft u een afspraak gepland staan met Wooncompagnie? Dan verzoeken wij u met ons contact op te nemen om de afspraak te verplaatsen. U kunt dit doen via 0900 20 22 373 (uw gebruikelijke belkosten). Alvast bedankt voor uw medewerking.
- Uw gegevens wijzigen, zoals een nieuw telefoonnummer of e-mailadres.

Stel uw vraag online via de postcodecheck. Zo hebben wij direct uw gegevens bij de hand en kunnen wij u beter helpen.

Omdat een prettige woonomgeving de verantwoordelijkheid is van iedereen, hopen wij met deze video onze huurders een steuntje in de rug te geven. Prettig wonen doe je tenslotte samen!

Bekijk hier onze video met tips: van ons, voor u!

 

Stel een huurdersvraag

Informatie voor woningzoekenden 

Zoekt u een woning of heeft u een vraag over het woningaanbod? Neem dan contact op met ons op.

Stel een vraag

U bent geen huurder of woningzoekende?

Heeft u een andere vraag over die niet gaat over huurderszaken of ons woningaanbod?
Neem dan contact met ons op via ons klantformulier.

Neem contact op