Contact & vragen

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag verder. U vindt bij onze contactgegevens geen e-mailadres. Hier hebben wij bewust voor gekozen. Om er voor te zorgen dat uw vraag op de juiste plek in onze organisatie komt kunt u hieronder een onderwerp kiezen. Zo kunnen wij u sneller helpen. Wij nemen doorgaans binnen twee werkdagen contact met u op.

Bent u huurder?

In Mijn Wooncompagnie regelt u naast uw huurderszaken zoals, verstopping, cv storing, glasschade en problemen met deuren en/of kozijnen vanaf nu nog veel meer snel en gemakkelijk 24/7 online.

Overige vragen

Heeft u een andere vraag? Vul dan onderstaand formulier in. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen contact met u op te nemen.

Bent u woningzoekende?

Heeft u vragen over ons woningaanbod en het inloggen, bekijk dan de 'Veelgestelde vragen'. Heeft u een andere vraag? Klik dan op het icoon 'Andere vragen' en vul het formulier in.

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

Heeft u een andere vraag?

Vul onderstaand formulier in. U ontvangt doorgaans binnen twee werkdagen een reactie van ons.

Heeft u een andere vraag?

U bent geen huurder of woningzoekende, maar u heeft een algemene vraag. Vul dan onderstaand formulier in.

Stel uw vraag

Laura1 (3)

Klantcontact

Wilt u langskomen op kantoor?

Maak dan een afspraak met de afdeling Klantcontact via
0900 20 22 373.

Let op: rond ons pand vindt onderhoud aan de weg plaats, waardoor Wooncompagnie minder goed bereikbaar is.

 

hoofdkantoor hoorn-1999

Hoofdkantoor Hoorn

Bezoekadres
Geldelozeweg 41,
1625NW Hoorn

Postadres
Postbus 160,
1620AD Hoorn
Openingstijden: 08:00 t/m 17:00 uur
Plan route met google maps