Contact & vragen

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag verder. U vindt bij onze contactgegevens geen e-mailadres. Hier hebben wij bewust voor gekozen. Om er voor te zorgen dat uw vraag op de juiste plek in onze organisatie komt kunt u hieronder een onderwerp kiezen. Zo kunnen wij u sneller helpen. Wij nemen doorgaans binnen twee werkdagen contact met u op. Let op! Wij bellen u terug vanaf een anoniem nummer.

Bent u huurder?

Reparatieverzoek

Betreft het een spoedreparatie? Voor het melden van een spoedreparatie belt u altijd naar
0900 - 20 22 373 (lokaal tarief).

Heeft uw reparatieverzoek geen spoed?
Log dan in op Mijn Wooncompagnie, bel naar 0900 - 20 22 373 (lokaal tarief) of dien uw reparatieverzoek in via de website.

Problemen met uw kunststof of aluminium kozijn of brievenbus?

Voor problemen met uw kunststof of aluminium kozijn of brievenbus neemt u rechtstreeks contact op met de leverancier in uw regio.
Voer uw volledige postcode en huisnummer in om te zien welk nummer u moet bellen.

Melding CV storing

Voor een CV storing neemt u rechtstreeks contact op met het CV bedrijf in uw regio.
Voer uw volledige postcode in om te zien welk nummer u moet bellen.


Instructies voor onderhoud nodig?
Bekijk hieronder de instructiefilmpjes voor het ontluchten van de radiatoren en het bijvullen van de cv.

Melding verstopping

Meld problemen met de riolering rechtstreeks bij SOP rioolreiniging Zaandam, via
0800 - 767 0 767 (gratis, 24/7). Voor meer informatie en handige tips over verstopping, klik
hier
.

Glasschade

Neemt u deel aan het Glasfonds? Bel dan direct met Glastotaal Beheer via
0800 - 45 27 234.
Bent u niet via ons verzekerd? Meldt u zich dan aan voor het Glasfonds (€0,65 per maand) via Mijn Wooncompagnie. Indien u zelf een glaszetter inschakelt zijn de kosten voor uw eigen rekening.
Voor een lek/blind glas is geen verzekering nodig hiervoor mag u rechtstreeks bellen met Glastotaal Beheer.

Overige vragen

Vul onderstaand formulier in. U ontvangt binnen twee werkdagen een reactie van ons.

Bent u woningzoekende?

Heeft u vragen over ons woningaanbod en het inloggen, bekijk dan de 'Veelgestelde vragen'. Heeft u een andere vraag? Klik dan op het icoon 'Andere vragen' en vul het formulier in.

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

De woningadvertenties zijn afgestemd op het passend toewijzen (klik hier). Wanneer een woning niet past bij uw huishoudensinkomen en/of gezinsgrootte dan komt u niet voor die woning in aanmerking en wordt deze niet getoond bij "Mijn persoonlijk aanbod".
U kunt een nieuw wachtwoord opvragen, via de knop "Wachtwoord vergeten". U krijgt dan per e-mail een nieuw wachtwoord toegestuurd. Wij kunnen geen wachtwoord voor u opvragen, omdat deze uitsluitend naar uw e-mailadres wordt verstuurd. Blijft u problemen hebben met het inloggen dan kunt u contact opnemen met afdeling Klantcontact 0900 2022373 (lokaal tarief). Zij helpen u graag verder.
De woning wordt getipt op basis van uw persoonlijk opgegeven voorkeuren zoals: de wijk, het aantal slaapkamers etc. maar wanneer de woningcorporatie aanvullende eisen heeft (zoals het minimaal aantal personen of de leeftijd) en uw gegevens hier niet aan voldoen is de woning niet zichtbaar bij “Mijn persoonlijk aanbod”.

Staat u al ingeschreven als woningzoekende bij Woonmatch Waterland? Als dat niet het geval is klik dan hier om u gratis in te schrijven. Staat u wel ingeschreven maar bent u uw wachtwoord kwijt? Dan kunt een nieuw wachtwoord opvragen, via "Wachtwoord vergeten". U ontvangt dan per e-mail een nieuw wachtwoord. Wij kunnen geen wachtwoord voor u opvragen, omdat deze uitsluitend naar uw e-mailadres wordt verstuurd. Blijft u problemen hebben met het inloggen? Neem dan contact op met afdeling Klantcontact 0900 2022373 (lokaal tarief). Zij helpen u graag verder.

De woning wordt getipt op basis van uw persoonlijk opgegeven voorkeuren zoals: de wijk, het aantal slaapkamers etc. maar wanneer de woningcorporatie aanvullende eisen heeft (zoals het minimaal aantal personen of de leeftijd) en uw gegevens hier niet aan voldoen is de woning niet zichtbaar bij “Mijn persoonlijk aanbod”.

Heeft u een andere vraag?

Vul onderstaand formulier in. U ontvangt doorgaans binnen twee werkdagen een reactie van ons.

Heeft u een andere vraag?

U bent geen huurder of woningzoekende, maar u heeft een algemene vraag. Vul dan onderstaand formulier in.

Stel uw vraag

hoofdkantoor-hoorn-1999

Hoofdkantoor Hoorn

Bezoekadres
Geldelozeweg 41,
1625NW Hoorn

Postadres
Postbus 160,
1620AD Hoorn
Openingstijden: 08:00 t/m 17:00 uur
Plan route met google maps

Wilt u langskomen op kantoor?

Maak dan een afspraak via onze afdeling Klantcontact op
0900 20 22 373 (lokaal tarief).