Contact & vragen

Heeft u een vraag? Wij helpen u graag verder. U vindt bij onze contactgegevens geen e-mailadres. Hier hebben wij bewust voor gekozen. Om er voor te zorgen dat uw vraag op de juiste plek in onze organisatie komt kunt u hieronder een onderwerp kiezen. Zo kunnen wij u sneller helpen. Wij nemen doorgaans binnen twee werkdagen contact met u op.

Bent u huurder?

In Mijn Wooncompagnie regelt u naast uw huurderszaken zoals, verstopping, cv storing, glasschade en problemen met deuren en/of kozijnen vanaf nu nog veel meer snel en gemakkelijk 24/7 online.

Overige vragen

Heeft u een andere vraag? Vul dan onderstaand formulier in. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen contact met u op te nemen.

Bent u woningzoekende?

Heeft u vragen over ons woningaanbod en het inloggen, bekijk dan de 'Veelgestelde vragen'. Heeft u een andere vraag? Klik dan op het icoon 'Andere vragen' en vul het formulier in.

Veelgestelde vragen

Bekijk de veelgestelde vragen hieronder.

De woningadvertenties zijn afgestemd op het passend toewijzen (klik hier). Wanneer een woning niet past bij uw huishoudensinkomen en/of gezinsgrootte dan komt u niet voor die woning in aanmerking en wordt deze niet getoond bij "Mijn persoonlijk aanbod".
U kunt een nieuw wachtwoord opvragen, via de knop "Wachtwoord vergeten". U krijgt dan per e-mail een nieuw wachtwoord toegestuurd. Wij kunnen geen wachtwoord voor u opvragen, omdat deze uitsluitend naar uw e-mailadres wordt verstuurd. Blijft u problemen hebben met het inloggen dan kunt u contact opnemen met afdeling Klantcontact 0900 2022373 (lokaal tarief). Zij helpen u graag verder.
De woning wordt getipt op basis van uw persoonlijk opgegeven voorkeuren zoals: de wijk, het aantal slaapkamers etc. maar wanneer de woningcorporatie aanvullende eisen heeft (zoals het minimaal aantal personen of de leeftijd) en uw gegevens hier niet aan voldoen is de woning niet zichtbaar bij “Mijn persoonlijk aanbod”.

Heeft u een andere vraag?

Vul onderstaand formulier in. U ontvangt doorgaans binnen twee werkdagen een reactie van ons.

Heeft u een andere vraag?

U bent geen huurder of woningzoekende, maar u heeft een algemene vraag. Vul dan onderstaand formulier in.

Stel uw vraag

Laura1 (3)

Klantcontact

Wilt u langskomen op kantoor?

Maak dan een afspraak met de afdeling Klantcontact via
0900 20 22 373.

 

hoofdkantoor hoorn-1999

Hoofdkantoor Hoorn

Bezoekadres
Geldelozeweg 41,
1625NW Hoorn

Postadres
Postbus 160,
1620AD Hoorn
Openingstijden: 08:00 t/m 17:00 uur
Plan route met google maps